gry online

29.11.2012

Pytania i odpowiedzi






Dostałam  od  Majany  i  Izy nie lada zadanie, bo w sumie 22 pytania:)
Zabawa 'Liebster Blog' zobowiązuje do odpowiedzi na pytania i wytypowanie następnych 11 blogów ... i tu mam jak zwykle problem bo blogów które mogłabym wytypować jest tak wiele,  pozwólcie że zerwę  ogniwo łańcuszka:))




Pytania od Majany:
*Góry czy morze?   
czasem góry czasem morze
 *Kubek czy filiżanka?  
filizanka
 *Na dwór czy na pole ?
 na dwór
 *Spodnie czy spódnica?  
spodnie
*Jaki jest Twój ulubiony film? 
mam ich dużo
*Gdybyś mogła sama wybrać sobie imię, jakie byś wybrała? 
Julia
*Podróż samolotem, samochodem czy pociągiem?  
pociągiem
*Potrawa bez której nie wyobrażasz sobie życia?   
chleb z masłem
*Gdybyś miał/a możliwość zmienić swój zawód jaki byś wybrał/a?   
piekarz
*Najbardziej szalona fryzura (lub kolor włosów), które miałaś?  
od zawsze bez szaleństwa
*O czym marzysz?   
o podróży dookoła świata



Pytania od Izy:
 1. Najpierw robisz potem myślisz ,czy najpierw myślisz potem robisz ?   
niestety częściej najpierw robię 
 2.Najdziksze marzenie?  
nie mam dzikich, mam małorealne
 3.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/łeś   
stanęłam na rozklejonym krześle i wyrżnęłam głową w wystający uchwyt szafy i...mam  wgłębienie na czole w kształcie tego uchwytu
4.Czego z jedzenia nigdy nie tkniesz?  
żyjących stworzeń 
5.Ulubiona potrawa?   
makaron z sosem pomidorowym 
6.Na ostro czy na słodko?  
jednak słodko 
7.Kto jest Twoim największym autorytetem?  
zależy w jakiej dziedzinie, w kuchni mam kilka takich osób 
8.Ulubiony film?  
mam ich dużo 
9.W jakim języku nie umiesz mówić a bardzo byś chciał/ała  
japońskim 
10.Duże gwarne miasto czy spokojna wieś?  
zdecydowanie wieś 
11.Ulubiony alkohol  
ratafia
 


5 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem najpierw robię później myślę:))Piękny zachód

    OdpowiedzUsuń
  2. I proszę ile się można dowiedzieć;) Jednak łańcuszki blogowe bywają niezwykle męczące.
    Jakie ładne babie lato na róży:) A swoją drogą babie lato pod koniec listopada, to niesamowite:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu moglabym czytac jeszcze kilkadziesiat Twoich odpowiedzi, tylko az zal pomyslec, jak ciezko byloby na tyle pytan odpowiedziec. Z tym krzeslem to rzeczywiscie pech.. Buziaki zasylam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, dziękuję za odpowiedzi:). Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie takie pytania wprawiają w konsternację - nigdy nie mam gotowej jednej odpowiedzi. - W mieście czy na wsi? - Ano, zależy kiedy... Ulubiony film? - To też się przecież zmienia...Ale podoba mi się, Kass, Twoja ankieta :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...